Händelser RSS - Dalarna

fredag 11 juni 2010

Sandor Herold en häftig gubbe!2010 0610

Detta inlägg av Sandor Herold är så bra så jag måste vidareskicka det till mina läsare N-E Hennix



Malmö 10-6-10




DET BORTSKÄNKTA LANDET




Upplopp i stadsdelen Tynnered,Göteborg och i Rinkeby,Stockholm.Slagsmål mellan ett femtiotal personer på Herrgården i Rosengård,Malmö.Vild skottlossning under ett rånförsök mot ett växelkontor i Malmö där två personer sköts.Två timmar senare ytterligare skottlossning bara ett kvarter från den tidigare skottlossningen.Som en följd av dessa skjutningar utbröt ett bråk utanför akuten på sjukhuset i Malmö där ett 80-tal personer var inblandade.
Detta ovan är bara ett axplock av dom senaste dagarnas mångkulturella händelser i vårt land.
I Rinkeby brändes den s.k Rinkebyakademin ner.För vilken gång i raden som en skola bränns ner i Sverige är det väl ingen som vet.För vilken gång i raden som svensk polis och brandkår utsätts för stenkastning och annat är det ingen heller som vet.Hur många svenska tjejer som har blivit våldtagna,lemlästade och t.o.m mördade är det väl ingen heller som kan hålla reda på numera.Hur många åldringar som har rånats och väskryckts,tja,det är väl ingen som reagerar för sådana vardagliga händelser i det så mångkulturella Sverige numera.Hur många svenska ungdomar som har rånats av mångkulturella ungdomsgäng runt om i Sverige har man för längesedan troligen tappat räkningen på.
En sak vet jag i varje fall!Inget annat folk än svenskarna har så stillatigande,med händerna i byxfickorna och med blicken sänkt skänkt bort sitt land till folk komna från dom primitivaste kulturer som idag finns på vår jord.Kulturer där herdesmord,sharialagar och analfabetism och kvinnoförtryck råder och där våld utgör ett ständigt närvarande inslag i gatubilden i form av bl.a självmordsbombare.
Gång på gång får vi exempel på hur naiva aningslösa föräldrar låter sina döttrar inleda förhållanden med ynglingar komna från kulturer där en kamel är mer värd än en kvinna och där förhållandet slutar med misshandel och t.o.m mord när den kränkte ynglingen ställs inför faktumet att hans "ägodel"vill göra slut.
Svensken reagerar inte på vad som är en av dom största anledningarna till att hans barn tvingas bo kvar hemma långt upp i vuxen ålder därför att det inte finns några lediga hyreslägenheter att tillgå.Nej,tacka f-n för det när hela stadsdelar bebos av s.k flyktingar och där flyktingen tillika inte ens betalar hyran av egna medel och som tack för detta vandaliserar lägenheterna på rekordtid.
Jag vill påstå att svenskens flathet ,passivitet och ointresse för sitt lands framtid saknar motstycke.Ett folk som mer eller mindre helt utan motstånd tillåter att det som tidigare generationer har byggt upp nu missbrukas av individer som aldrig har haft det minsta intresse av att tillföra landet något annat än kostnader och sociala problem.
Jag vet inte,men ett folk som inte värdesätter sitt land och sin kultur mer än svenskarna skall kanske inte ha ett eget land.
Det är för mig t.ex helt ofattbart att en svensk som har tagit miljonlån för att kunna förverkliga sin dröm om att bo i eget hus accepterar att en åttabarns s.k flyktingfamilj kan flytta in i en liknande villa bredvid och där bo helt gratis av den anledningen att dom anses vara trångbodda av myndigheterna.Den svenska familjen går t.o.m över med en skål jordgubbar och hälsar dom gratisboende välkomna.Detta hände för ca 8-9 år sedan i Bunkeflostrand utanför Malmö.Vad tror ni händer när släktingarna som eventuellt finns kvar i hemlandet får höra detta?
Svensken kommer troligen i årets riksdagsval att återigen lägga sin röst på någon av de partier som idag finns representerade i riksdagen och som naturligtvis är ansvariga för detta mångkulturella träsk som har skapats i detta land.När sedan ännu fler lagar tillsätts som gör svensken till andra gradens medborgare i eget land så kommer han kanske att gny lite grann och uttala den svenska standardfrasen:det är för jävligt!
Efter att ha uttalat dessa modiga ord så kommer han att sätta sig framför teven och bli helt galen när hans favoriter i Robinson och Lets dance och Så skall det låta röstas ut.För då j-ar reagerar svensken!Att hans land har skänkts bort mitt framför näsan på honom spelar inte så stor roll och att skolan där hans barn går nyligen brann ner för tredje gången har mindre betydelse.Särskilt om biträdande rektor på knagglig svenska förklarar att vi måste förstå att detta har med invandrarungdomens utanförskap och traumatiska upplevelser under den svåra flykten till Sverige då man var tvungen att åka i turistklass på flyget hit.
Dessa exempel här ovan,det finns många fler man skulle kunna skriva om, har tyvärr gjort att jag numera nästan tycker att det är rätt åt svensken i gemen att ha drabbats av dessa mångkulturella inslag.Låt fler skolor brinna,låt fler svenska tjejer bli våldtagna och lemlästade,låt fler åldringar bli rånade mm mm.Har befolkningen i ett land låtit detta pågå i närmare 30 år och inte reagerat och protesterat mer och där t.o.m ett stort antal aktivt har arbetat för att låta mångkulturen riktigt få blomma ut,ja då är det folket inte värt något annat.
Naturligtvis så ligger det stora ansvaret för detta mångkulturella kaos som nu råder i landet till största delen på dom 349 förrädare som sitter i riksdagen,oavsett partitillhörighet.Men vilka är det som har möjliggjort för dessa att göra så som dom har gjort.Jo,det är det svenska folket!Och då kan ni f-n i mig ha upplopp på upplopp och bränder på bränder och våldtäkter på våldtäkter osv.......
Som den invandrare jag själv är eftersom jag kom hit som femåring 1956 med mina föräldrar så ställer jag mig frågan:hur kan det vara att jag värderar Sverige högre än vad ni svenskar själva gör med ert eget land?Anledningen till det är kanske att mitt land och min rätt att få växa upp i mitt hemland förvägrades mig av en ockuperande stormakt.Nu är detta inget som jag grämer mig över idag för jag tycker att jag ändå har fått leva ett bra liv i Sverige och jag tror att jag har visat min tacksamhet mot svenskarna på det sättet jag har levt,d.v.s jobbat och betalat skatt i snart 40 år.Det är inget märkvärdigt med detta för det har många andra invandrare också gjort.
Dock är det långt ifrån alla som visar sin tacksamhet på det sättet,det ser vi exempel på dagligen.
Och jag säger det rent ut:HUR HAR NI KUNNAT TILLÅTA ATT DETTA SKER MED ERT EGET LAND,SVENSKAR????






Sandor Herold,Malmö











Sandor Herold,Malmö









































































--------------------------------------------------------------------------------
Hotmail i mobilen på 5 sekunder! Klicka här!



--
N-E Hennix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen med din kommentar,vårda språket!